
ទ្រឹស្តីនិងជាក់ ស្តែងទាក់ទងនឹងការបង្រៀននិងការរៀន។
វាប្រើ
ប្រាស់លើមុខវិជ្ ជាផ្សេងៗ
ដូចជា ចិត្តវិទ្យា, ទស្សនវិទ្យា, វិទ្យា
សាស្ត្រកុំព្យូទ័រ, ភាសាវិទ្យា, ប្រសាទវិទ្យា,សង្គមវិទ្យានិងមនុស្ស
វិទ្យា ការសិក្សាចាត់ទុកជាផលិតផលឬ ដំណើរការនិងចាត់ទុក
ក្នុង ន័យទូលាយឬ
ន័យនេះបើយោងទៅតាម ទស្សនវិទូសិក្សា
សាស្ត្រលោក George F.Kneller ក្នុងន័យទូលំ ទូលាយសំដៅ
ដល់សកម្មភាពឬ បទពិសោធន៍ ណាមួយដែល មានផលស្ថាប
នាចិត្តគំនិតអត្តចរិត ឬ សមត្ថភាពផ្លូវកាយរបស់មនុស្ស ម្នាក់ៗបានក្នុងបច្ចេកន័យកាសិក្សា បានដល់
ដំណើរ ការដែល សង្គមបណ្តុះបណ្តាល ចំណេះដឹង គុណតម្លៃ និង ទក្ខភាព(ជំនាញ)យ៉ាង ល្អិតល្អន់
នាចិត្តគំនិតអត្តចរិត ឬ សមត្ថភាពផ្លូវកាយរបស់មនុស្ស ម្នាក់ៗបានក្នុងបច្ចេកន័យកាសិក្សា បានដល់
ដំណើរ ការដែល សង្គមបណ្តុះបណ្តាល ចំណេះដឹង គុណតម្លៃ និង ទក្ខភាព(ជំនាញ)យ៉ាង ល្អិតល្អន់
ដែល មរតកវប្បធម៌របស់សង្គមនោះ ដែលសន្សំមក ពីជំនាន់មួយទៅជំនាន់មួយតាមរយៈសាលារៀន
មហាវិទ្យាល័យ និងវិទ្យាស្ថានដទៃៗទៀត ។
អត្ថខាងលើយកមកពីវីគីភីឌាខ្មែរ។ មហាវិទ្យាល័យ និងវិទ្យាស្ថានដទៃៗទៀត ។
No comments:
Post a Comment